Vítejte na Australia 2005 - 2008
 
    


Menu
· Domů
· Ankety
· Doporučte nás
· Články
· Články Archiv
· Fotogalerie
· Downloads/Ke stažení
· Kurzovní lístek ČNB
· Napište nám...
· Návštěvní kniha
· Přihlášení - Menu
· Satelitní Mapa
· Smajlíci / Smilies
· Statistika webu
· Top 10
· Zajímavé odkazy
· Otestujte si svoje geografické znalosti



Články z cest

Australia
Jak ovládat náš web
Doprava v Sydney
Slunce, opalování a pláže
Co vás může potkat na silnici
Domácnost, nákupy a trocha alkoholu
Nejen vodou živ je člověk
Australia Day 2007, Pebbly Beach & Jervis Bay
Heartbreak Ridge Paintball
A1 Grand Prix Sydney
Queen Mary 2 & Queen Elizabeth 2
Formula 1 ING Grand Prix Melbourne 2007
Earth Hour – 60 Minutes
Great Ocean Road
Sydney Harbour Bridge
USS Kitty Hawk (CV-63)
Whale watching – Pozorování velryb
Gold Coast – Zlaté pobřeží
Airbus A380
Australian International Motor Show
Hunter Valley
Sydney-Hobart Race
Queen Victoria & Queen Elizabeth 2
Captain Cook Coffee Cruise
Je rajče ovoce nebo zelenina? Jak odstraníme skvrny od červeného vína?
Australian Trip NT & QLD
Veselé Velikonoce aneb co se jinam nevešlo...
Fort Denison
Sydney Opera House
Mardi Gras - festival gayů a lesbiček
Australské vlajky
Maritime Museum
Pobřežní procházka Bondi - Coogee
Czenglish, aneb tohle vás ve škole nenaučí
Sydney Olympic Park - Kola
Jak jsme (ne)dostali víza do USA, ale do Číny
Výlet do hlavního města Canberra
Minus 5 Bar
V Austrálii se žije blaze
New Zealand
  Deníček I.část
  Deníček II.část
  Deníček III.část + doporučení na cestu
  Nový Zéland vybírá novou státní zástavu
Japan
  Deníček I.část
  Deníček II.část
  Zajímavosti a rady na cestu
Singapore
  Deníček Singapur
  Zajímavosti a rady na cestu
Malaysia
  Deníček Malajsie
  Zajímavosti a rady na cestu
Thailand
  Deníček Thajsko
  Zajímavosti a rady na cestu
Laos
  Na skok do Laosu
Fiji
  Deníček Fiji
Hong Kong
  Deníček z cesty
  Praktické rady a zajímavosti – Hong Kong
Macau
  Výlet do Macau
  Praktické rady a zajímavosti – Macau
China
  Čína I.část; Peking, Xian
  Čína II.část; Chengdu, Shanghai
Czech Republic
  Letadla, auta, vlaky, lodě a autobusy
  Registrační značka s vlastním motivem?
  Zastavili se u nás kamarádi ze Slovenska
  PF 2009 aneb co se jinam nevešlo
  Ukradli Vám mobil? Poradíme, co dělat
  Registrační značka s vlastním motivem 2
United Kingdom
  Manchester
Slovakia
  Vysoké Tatry
Austria
  Drávská cyklostezka - Drauradweg
Sri Lanka
  Deníček Srí Lanka
Turkey
  Připravujeme
Hungary
  Balaton - Moře našich rodičů
Slovenia
  Připravujeme



Přidat k oblíbeným
Přidat k oblíbeným

Nalaďte si náš RSS kanál




Statistiky
TOPlist


ikonka Google Pagerank
ikonka S-rank
Alexa Rank
ikonka Jyxorank
TOPlist Counter.cz


Calendar / Kalendář


Contact / Kontakt

Pokud máte dotazy, kontaktujte nás viz.níže

ICQ: Hexaghon
310-087-758

ICQ: Gabika
290-412-549

nebo e-mail:





QR CODE
 
A1 Grand Prix Sydney

  Publikováno: Wednesday, 14.11. 2007 - 22:24:17
     Autor: Hexaghon    Téma:


A1 Grand Prix Sydney


V nedeli 04.02.2007 se tu v Sydney konal zavod A1 Grand Prix, coz je obdoba zavodu F1. Protoze jsme se rozhodli, ze do Melbourne na Formuli 1 nepojedeme, jelikoz je to prilis mnoho penez, koupili jsme si listky na A1. Jednak to vyslo levneji, a za druhe jsme tam meli i ceske zastoupeni. Tomase Engeho.
Lisky jsme si zakoupili na tribunu, asi 3 dny predem, aby byl pekny vyhled.

Hlavni zavod zacinal ve 14:15 sydneyskeho casu,se konal na okruhu EASTERN CREEK.
( Pro detail okruhu kliknete ZDE) Ten je polozen nedaleko ctvrti Blacktown asi hodinu jizdy vlakem z centra. Zhruba podobne dlouhe je to i autem.

Misto na tribune jsme meli vyborne, videli jsme i v pohode na obri obrazovku, takze to nebylo jen o tom, ze auta udelaji vzoooom vzooooom a pak zase minutu nic. Meli jsme sedadla hned na urovni startovni cary, ktera je zaroven carou cilovou. Bohuzel Tomas Enge v kvalifikaci nezajel nijak super a tak startoval az z devate pozice. To nam ale prilis nevadilo, protoze zoom na fotoaparatu funguje skvele.
Nejprve se ale jezdci byli predstavit publiku, ktere bylo na tribune, a tak kazdy prijel na vozidle TRIUMPH STAG z roku 1977 se svoji GRIDGIRL. Po predstaveni se, zacaly pripravy na samotny zavod. Piloti odesli do paddocku se pripravit a za nedlouho zacalo zahrivani. Kazdy dal asi 4 kola a pote se zacali usazovat na startovni rost. Pred kadou pozici stala Gridgirl ( tedy divka na
startovnim rostu ) se znackou, o jaky team se jedna. Protoze bylo vedro na padnuti, piloti okamzite vyfasovali destniky proti slunci a zacalo odstrojovani aut. Tedy predevsim pneumatik, ktere vymenovali za nove a nekterych jinych casti, jako napriklad pritlacnych kridel.
Prislo mi to pomerne komicke, jak tam ty auta stoji na zavodni draze bez kol a neubranil jsem se pocitu, ze podobne by to vypadalo, kdyby auto zustalo bez dozoru, a pobliz byla nase nejmenovana mensina.
Cas se naplnil, a prisla doba startu. Sirena ohlasuje 10 minut pred zacatkem zavodu, ze drahu musi opustit vsichni, kdo neni vyslovene soucasti teamu. 2 minuty pred startem musi opustit plochu i podpurny team, a zacina hra nervu, na co nejlepsi start.


Engemu se na okruhu Eastern Creek starty darily. V kratsim ze zavodu ( v tzv. Sprint Race, ktery byl pred hlavnim zavodem ) predjel zahy dva vozy a neustale jezdil desaty, pres velkou snahu se mu ale nepodarilo predjet Americana Philipa Gieblera, a tak dalsi posun v poradi prisel az po technickych problemech britskeho tymu. Tak nakonec skoncil devaty. Do hlavniho zavodu Enge vyrazil jeste lepe a z devate vychozi pozice za sebou nechal do druhe zatacky pet souperu. Temer celych 28 kol jezdil Enge na ctvrte pozici.
O ctvrte misto pak Engeho pripravil v polovine zavodu Cinan Tung Chou-pchin, ktery pozdeji senzacne dojel do cile jako treti a ziskal pro svou zemi prvni medailove umisteni v historii souteze. Engeho pak jeste postihly problemy s razenim, ale patou pozici udrzel.

Rovnez o dramaticke momenty nebyla nouze. Prvni slabsim incidentem byl kontakt vozidel USA a Mexika, kdy druhe vozidlo bylo vytlaceno z trati, ale presto Mexiko pokracovalo v zavodu. Hned druhy incident vypadal mnohem hure, dostalo se ko kontaktu vozidlo Kanady a Singapuru a prvni zminovany udelal ve vzduchu nekolik kotrmelcu, auto totalne odrovnal, ale nastesti vyvazl bez zraneni. Za zminku snad jeste jeden - vuz Jizni Afriky najel zezadu na vuz Pakistanu a samozrejme doslo ke znacnemu poskozeni obou vozidel, takze ani eden jiz nepokracoval v zavode.

Celkove poradi po zavodu je zde: ( pro zvetseni klikni )













Celkove poradi v sezone: ( pro zvetseni klikni )















Pristi závod se uskutecní 25. února v jihoafrickém Durbanu.

Byl to jedinecny zazitek, a tak jsme se zahy rozhodli pro cestu do Melbourne, kde se jede 18.03.2007 Velka cena Australie. Tak nam nezapomente mavat, mame listky primo na hlavni tribunu. Huraaaaaaaaa !!!!!


Publikoval: Hexaghon

 


Přihlásit se
Přezdívka

Heslo

Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Do tohoto pole vložte bezpečnostní kód:

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde.


Související odkazy
· Více o tématu
· Další články od autora Hexaghon
Je rajce ovoce nebo zelenina? Jak odstranime skvrny od cerveneho vina?



Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 2

Výborný

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné



Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek




"A1 Grand Prix Sydney" | Přihlásit/Registrovat | 0 komentářů
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.








Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.





Powered by Copyright © UNITED-NUKE CMS. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund

Nahoru